Μενού Κλείσιμο

Βιογραφικό Παγιάτη

Μαρία Ελένη Παγιάτη

Ερευνήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Διεύθυνση Αλληλογραφίας:

Τηλέφωνο Επικοινωνίας:
E-mail:
URL:

+30 26510 05788
pagiati.marilena@gmail.com

Η Μαριλένα Παγιάτη είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Διδακτική και Τεχνολογίες των Φυσικών Επιστημών. Στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού της, ασχολήθηκε με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, εστιάζοντας στη χρήση εργαλείων όπως το ChatGPT για την ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών, με ειδίκευση στην Ηλεκτρονική και Πληροφορική, και έχει αποκτήσει σημαντική επαγγελματική εμπειρία ως εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών σε οργανισμούς και δομές όπως το Κέντρο Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης “Orange Center” του σωματείου SolidarityNow ,στα πλαίσια του προγράμματος ACE της Unicef, και σε δομές φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων, όπως Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης (IOM). Στις θέσεις αυτές, ανέπτυξε και υλοποίησε εκπαιδευτικά προγράμματα που ενίσχυσαν τη διαπολιτισμική κατανόηση και την κοινωνική ένταξη των μαθητών.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών και στη χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ενώ έχει δημοσιεύσει εργασίες που εξετάζουν τις αντιλήψεις των φοιτητών για την ενσωμάτωση του ChatGPT στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Δημοσιεύσεις και περιλήψεις σε διεθνή συνέδρια

ΈτοςΔημοσίευση
2025Αντιλήψεις Προπτυχιακών Φοιτητών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τη Χρήση του ChatGPT στη Διδασκαλία
Παγιάτη, Μ., Στύλος, Γ. & Κώτσης, Κ. (2025, Απρίλιος), Αντιλήψεις Προπτυχιακών Φοιτητών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τη Χρήση του ChatGPT στη Διδασκαλία [Προφορική παρουσίαση], 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση της Ένωσης για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία. Αθήνα, Ελλάδα. https://doi.org/10.12681/codiste.7707

Επαγγελματική εμπειρία

2021 – 2023Εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών – SOLIDARITY NOW – Κέντρο Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης “Orange Center ”, Πρόγραμμα ACE Unicef.
2020 – 2021Εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών – Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης IOM – Ασφαλής Ζώνη (Safe Zone) Aσυνόδευτων Ανηλίκων.
2019 – 2020Εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών– Προσωρινή Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, Ηλιαχτίδα – ΑΜΚΕ, Αστική – Μη κερδοσκοπική Εταιρεία.

Εκπαίδευση και κατάρτιση

2023 – 2025Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc), Διδακτική και Τεχνολογίες των Φυσικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
2018Πτυχίο Φυσικής, Τμήμα Φυσικής Πανεπιστημίου Πατρών, Τομέας ηλεκτρονικής και πληροφορικής

Επιμορφώσεις – Σεμινάρια

2022 – 2023Επιμορφωτικό Σεμινάριο, Ειδική Αγωγή, Εκπαιδευτικό Κέντρο Επιμόρφωσης και Κατάρτισης, Πανεπιστήμιο Πατρών Ακαδ.
2021 – 2022Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων, Πρόγραμμα Ολοκληρωμένης Εκπαίδευσης και Άσκησης με Μικροδιδασκαλία, Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Ακαδ. Έτος 2021-2022.
2020 – 2021Επιμορφωτικό Σεμινάριο, Διαπολιτισμική εκπαίδευση : Θεωρητικές και βιωματικές προσεγγίσεις, Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.