Μενού Κλείσιμο

Βιογραφικό Ζευγίτης

Θεόδωρος Ζευγίτης

Υποψήφιος Διδάκτορας
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Διεύθυνση Αλληλογραφίας:
Τηλέφωνο Επικοινωνίας:
E-mail:
URL:

Κων. Δημόπουλου 16, Καλαμάτα
6972865316
tzevgit@cc.uoi.gr

Ο Θεόδωρος Ζευγίτης είναι Μηχανικός Πληροφορικής Τ.Ε. και έχει ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Εκπαίδευση Ενηλίκων” στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα

Αξιολόγηση προγραμμάτων

Δημοσιεύσεις σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά με κριτές

ΈτοςΔημοσίευση
2019School Networks in Europe: a Network Analysis of the Comenius Multilateral Partnerships under the Lifelong Learning Programme
Zevgitis, T., Emvalotis A. (2018). School Networks in Europe: a Network Analysis of the Comenius Multilateral Partnerships under the Lifelong Learning Programme. Italian Journal of Sociology of Education, 10(2), 181-206. doi: 10.14658/pupj-ijse-2018-2-11
2015The impact of European Programmes dealing with mobility in secondary education
Zevgitis, T., & Emvalotis, A. (2015). The impact of European Programmes dealing with mobility in secondary education. Journal of international Mobility, 1, 61-80. doi:10.3917/jim.001.0061
2015Ευρωπαϊκά Προγράμματα Κινητικότητας και η Συμβολή τους στη Διαμόρφωση ‘Ευρωπαϊκής Ταυτότητας’ στους Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικούς: Η Περίπτωση των Σχολικών Συμπράξεων του Προγράμματος Comenius
Εμβαλωτής, Α., & Ζευγίτης, Θ. (2015). Ευρωπαϊκά Προγράμματα Κινητικότητας και η Συμβολή τους στη Διαμόρφωση ‘Ευρωπαϊκής Ταυτότητας’ στους Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικούς: Η Περίπτωση των Σχολικών Συμπράξεων του Προγράμματος Comenius. Επιστήμες Αγωγής, 1, 36-65.

Συνέδρια

2019The impact of European school partnerships: The case of Greek participation
Zevgitis, T., & Emvalotis, A. (2019). The impact of European school partnerships: The case of Greek participation. Paper presented at the 14th Conference of the European Sociological Association: Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging, Manchester, United Kingdom.
2017A Social Network Analysis of Comenius multilateral partnerships under the Lifelong Learning Programme
Zevgitis, T., & Emvalotis, A. (2017). A Social Network Analysis of Comenius multilateral partnerships under the Lifelong Learning Programme. Paper presented at the 13th Conference of the European Sociological Association: (Un)Making Europe: Capitalism, Solidarities, Subjectivities, Athens.
2014Κινητικότητα Εκπαιδευτικών στην Ευρώπη: Ερευνητικά δεδομένα αποτίμησης της συμμετοχής εκπαιδευτικών στο Πρόγραμμα Comenius
Εμβαλωτής, Α., & Ζευγίτης, Θ. (2014). Κινητικότητα Εκπαιδευτικών στην Ευρώπη: Ερευνητικά δεδομένα αποτίμησης της συμμετοχής εκπαιδευτικών στο Πρόγραμμα Comenius. Paper presented at the 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο: «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα.
2014Διδακτική Προσέγγιση για τη τοπολογία τοπικού δικτύου και υπηρεσιών σε Client – Server περιβάλλον, με το πρόγραμμα Filius
Ζευγίτης, Θ., Καλτσίδης, Χ., & Μακράκη, Κ.(2014). Διδακτική Προσέγγιση για τη τοπολογία τοπικού δικτύου και υπηρεσιών σε Client – Server περιβάλλον, με το πρόγραμμα Filius. Paper presented at the 8ο Πανελλήνιο συνέδριο καθηγητών πληροφορικής, Βόλος.
2013Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Μαθημάτων MyClass
Ζευγίτης, Θ., & Καλτσίδης, Χ. (2013). Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Μαθημάτων MyClass. Paper presented at the 7ο Πανελλήνιο συνέδριο καθηγητών πληροφορικής, Θεσσαλονίκη.
2010The use of educational seismographs in the seismology school network egelados
Fermeli, G., Vitsas, T., Foundas, P., Sokos,E., Alexandropoulou, S., Papatheodoropoulos, P., . . . Zevgitis, T. (2010). The use of educational seismographs in the seismology school network egelados. Paper presented at the 12thInternational congress of the geological society of Greece, Patras.

Μόνιμος εκπαιδευτικός στο 2ο Γυμνάσιο Μεσσήνης