Διεύθυνση Αλληλογραφίας:
Anti-bullying Research and Resource Centre
St Patrick’s Campus
Drumcondra
Dublin 9, Ireland
Τηλέφωνο Επικοινωνίας:
E-mail:
URL:
+353 1 700 9001
a.sargioti@uoi.gr
Η Αικατερίνη Σαργιώτη είναι υποψήφια διδάκτορας του Παιδγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η διδακτορική της έρευνα στοχεύει στην ανάπτυξη και εγκυροποίηση ενός εργαλείου μέτρησης επιστημονικού εγγραμματισμού μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης, είναι βοηθός έρευνας στο Eθνικό Kέντρο Έρευνας για την Καταπολέμηση του Εκφοβισμού (National Anti-Bullying Research and Resource Centre) του Dublin City University στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας, σε ένα εθνικό ερευνητικό πρόγραμμα για την καταπολέμηση του εκφοβισμού και την προώθηση της διαδικτυακής ασφάλειας, χρηματοδοτούμενο από τη Facebook. Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές της σπουδές και έχει λάβει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στις Επιστήμες της Αγωγής με κατεύθυνση «Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εντάσσονται ζητήματα επιστημονικού εγγραμματισμού, αξιολογήσεων μεγάλης κλίμακας, μεθόδων εκπαιδευτικής έρευνας και στατιστικής ανάλυσης δεδομένων.
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
• Επιστημονικός εγγραμματισμός
• Μέθοδοι εκπαιδευτικής έρευνας
• Στατιστική ανάλυση δεδομένων
• Αξιολογήσεις μεγάλης κλίμακας
Ερευνητικά προγράμματα
Τίτλος | Σώμα χρηματοδότησης | Διάρκεια | Ρόλος |
---|---|---|---|
FUSE; Anti-Bullying and Online Safety Programme | 2019 – Σήμερα | Βοηθός έρευνας |
Βιβλία
Έτος | Βιβλίο |
---|---|
2020 | Εισαγωγή στην ανάλυση εμπειρικών δεδομένων εκπαιδευτικής έρευνας: Εφαρμογές στην R Εμβαλωτής, Α., & Σαργιώτη, Α. (2020). Εισαγωγή στην ανάλυση εμπειρικών δεδομένων εκπαιδευτικής έρευνας: Εφαρμογές στην R. Εκδόσεις Πεδίο. ISBN – 978-960-635-086-3 |
Δημοσιεύσεις σε έγκριτα διεθνή και εθνικά περιοδικά
Έτος | Δημοσίευση |
---|---|
2021 | Validation of the Thermal Concept Evaluation Test for Greek University Students’ Misconceptions of Thermal Concepts Stylos, G., Sargioti, A., Mavridis, D., & Kotsis T. K. (2021). Validation of the Thermal Concept Evaluation Test for Greek University Students’ Misconceptions of Thermal Concepts. International Journal of Science Education, 43(2), 247-273. https://doi.org/10.1080/09500693.2020.1865587 |
2020 | Attitudes towards Science and the Impact of Epistemic Beliefs on Pre-service Primary Teachers’ Scientific Literacy Sargioti, A., & Emvalotis, A. (2020). Attitudes towards Science and the Impact of Epistemic Beliefs on Pre-service Primary Teachers’ Scientific Literacy. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, 7(1), 174-189. https://doi.org/10.26220/une.3239 |
Are Confident Parents Really Aware of their Child’s Online Risks? A Conceptual Model of Parental Awareness and Validation of Parental Awareness, Mediation, and Self-Efficacy Scales Sargioti, A., Kuldas, S., Heaney, D., & O’Higgins Norman, J. (υπό κρίση). Are Confident Parents Really Aware of their Child’s Online Risks? A Conceptual Model of Parental Awareness and Validation of Parental Awareness, Mediation, and Self-Efficacy Scales. Computers in Human Behaviour. | |
A Review and Content Validation of Ten Measurement Scales for Parental Mediation of Children’s Internet Use Kuldas, S., Sargioti, A., Milosevic, T., & O’Higgins Norman, J. (υπό κρίση). A Review and Content Validation of Ten Measurement Scales for Parental Mediation of Children’s Internet Use. International Journal of Communication. | |
Parental Self-Efficacy, Mediation, and Awareness or the Reverse? A Bidirectional Conceptualisation and Theoretical Framework of Parenting for Children’s Online Safety/Risks Kuldas, S., Sargioti, A., & O’Higgins Norman, J. (υπό κρίση). Parental Self-Efficacy, Mediation, and Awareness or the Reverse? A Bidirectional Conceptualisation and Theoretical Framework of Parenting for Children’s Online Safety/Risks. Annals of the International Communication Association. | |
Children’s Internet Use, Self-Reported Life Satisfaction, and Parental Mediation in Europe: An Analysis of the EU Kids Online Dataset Milosevic, T., Kuldas, S., Sargioti, A., Laffan, D. A., & O’Higgins Norman, J. (υπό κρίση). Children’s Internet Use, Self-Reported Life Satisfaction, and Parental Mediation in Europe: An Analysis of the EU Kids Online Dataset. Information, Children and Youth Services Review. |
Δημοσιεύσεις σε συλλογικούς τόμους και τόμους πρακτικών έγκριτων διεθνών και εθνικών συνεδριών
Έτος | Δημοσίευση |
---|---|
2018 | Διερεύνηση Πτυχών Επιστημονικού Εγγραμματισμού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Σαργιώτη, Α. & Εμβαλωτής, Α. (2018). Διερεύνηση Πτυχών Επιστημονικού Εγγραμματισμού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στα πρακτικά του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου: «Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Χώροι, Λόγοι, Πρακτικές», 28-29 Νοεμβρίου 2017 (σσ. 140-157). Λευκωσία, Κύπρος. |
2017 | Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες με φορητές συσκευές: μια βιβλιογραφική επισκόπηση Ζιώγα, Σ., Καραμάνη, Κ. Π., Κύρου, Θ., Μπαλωμένου, Λ., Μπούσδα, Φ., Νούλη, Ε., Ντάγλα, Ε., Πραμαντιώτη, Ε., Σαργιώτη, Α., Σταμούλη, Ε., & Μικρόπουλος, Α. (2017). Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες με φορητές συσκευές: μια βιβλιογραφική επισκόπηση. Στο Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης & Χ. Παναγιωτακόπουλος (Επιμ.), 5ο Πανελλήνιο Συνεδρίο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», 21-23 Απριλίου 2017 (σσ. 15-26). Αθήνα. |
Εργαστηριακό υλικό
Έτος | Δημοσίευση |
---|---|
2019 | PISA. Programme for International Student Assessment. Αποδεσμευμένα θέματα Φυσικών Επιστημών 2000-2015 Εμβαλωτής, Α., & Σαργιώτη, Α. (2019). PISA. Programme for International Student Assessment. Αποδεσμευμένα θέματα Φυσικών Επιστημών 2000-2015. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. ISBN – 978-960-233-243-6 |
Επαγγελματική εμπειρία
2019 – Σήμερα | Βοηθός έρευνας – FUSE; Anti-Bullying and Online Safety Programme National Anti-Bullying Research and Resource Centre Institute of Education, Dublin City University, Ιρλανδία |
2018.09 – 2018.12 | Πρακτική άσκηση School of STEM Education, Innovation & Global Studies Institute of Education, Dublin City University, Ιρλανδία |
2018.11 | Βαθμολογητής στα θέματα φυσικών επιστημών και μαθηματικών του PISA Educational Research Centre (ERC), Δουβλίνο, Ιρλανδία |
Εκπαίδευση
2020 – Σήμερα | Υποψήφια Διδάκτορας (PhD) Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τίτλος διατριβής: «Επιστημονικός εγγραμματισμός μαθητών δημοτικού και γυμνασίου: Ανάπτυξη και εγκυροποίηση ερευνητικού εργαλείου» |
2015 – 2018 | Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc) στις Επιστήμες της Αγωγής με κατεύθυνση «Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση» Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τίτλος διπλωματικής εργασίας: «Ανίχνευση διαστάσεων επιστημονικού εγγραμματισμού σε φοιτητές Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης» |
2010 – 2014 | Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (BEd) Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τίτλος πτυχιακής εργασίας: «Κατασκευή ερωτηματολογίων – διαγωνισμάτων για τη μέτρηση της ικανότητας των μαθητών στα μαθηματικά στις δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου» |
Υποτροφίες
2018 | Υποτροφία Erasmus+ Πρακτική άσκησης School of STEM Education, Innovation & Global Studies, Institute of Education, Dublin City University, Ιρλανδία |
2021 – Σήμερα | Εργαστηριακός συνεργάτης Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας ΙΙ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Διαδικτυακή διδασκαλία τεχνικών στατιστικής ανάλυσης με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R σε προπτυχιακούς φοιτητές |
2020 | Διεξαγωγή εργαστηριακών σεμιναρίων Εισαγωγή στην R Institute of Education, Dublin City University, Ιρλανδία Διαδικτυακή διδασκαλία τεχνικών στατιστικής ανάλυσης με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R σε μέλη ΔΕΠ του τμήματος Ανάπτυξη βιντεοδιαλέξεων στην αγγλική γλώσσα για τεχνικές στατιστικής ανάλυσης με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R |
2019 – Σήμερα | Εργαστηριακός συνεργάτης Αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Έρευνα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Διαδικτυακή διδασκαλία τεχνικών στατιστικής ανάλυσης με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R σε προπτυχιακούς φοιτητές Ανάπτυξη βιντεοδιαλέξεων για τεχνικές στατιστικής ανάλυσης με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R |
2018 | Επικουρικό προσωπικό Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας ΙΙ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Διάλεξη για το λογισμικό SPSS σε προπτυχιακούς φοιτητές Διόρθωση εργαστηριακών ασκήσεων |
2017 | Επικουρικό προσωπικό Μέθοδοι Έρευνας: Ποσοτικές και Ποιοτικές Προσεγγίσεις Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Παρουσίαση του AMOS σε μεταπτυχιακούς φοιτητές στο μάθημα Διόρθωση εργαστηριακών ασκήσεων |