Μενού Κλείσιμο

Βιογραφικό Καρακολίδης

Αναστάσιος Καρακολίδης

Ερευνητής
Educational Research Centre (ERC), Ιρλανδία

Διεύθυνση Αλληλογραφίας:

Τηλέφωνο Επικοινωνίας:
E-mail:
URL:


anastasios.karakolidis@gmail.com

Ο Δρ Αναστάσιος Καρακολίδης είναι ερευνητής στο κρατικό κέντρο εκπαιδευτικής έρευνας Educational Research Centre στην Ιρλανδία. Είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα των ποσοτικών μεθόδων και στατιστικών αναλύσεων στην εκπαίδευση από το Queen’s University Belfast του Ηνωμένου Βασιλείου, και διδακτορικό στον κλάδο της εκπαιδευτικής αξιολόγησης από το Dublin City University της Ιρλανδίας. Ο Δρ Καρακολίδης έχει εργαστεί σε πολλές ερευνητικές μελέτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, διδάσκει μαθήματα μεθοδολογίας και αξιολόγησης στο Dublin City University και το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν θέματα ερευνητικής μεθοδολογίας, ανάλυσης, μέτρησης και αξιολόγησης. Ο Δρ Καρακολίδης έχει δημοσιεύσει μελέτες του σε έγκριτα διεθνή περιοδικά και συνέδρια.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στην αξιολόγηση
Ανάλυση δεδομένων ερευνών αξιολόγησης μαθητών

Δημοσιεύσεις σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά με κριτές

ΈτοςΔημοσίευση
2021Examining educational inequalities: Insights in the context of improved mathematics performance on national and international assessments at primary level in Ireland
Karakolidis, A., Duggan, A., Shiel, G., & Kiniry, J. (2021). Examining educational inequalities: Insights in the context of improved mathematics performance on national and international assessments at primary level in Ireland. Large-scale Assessments in Education, 9.
2021Educational inequality in primary schools in Ireland in the early years of the National Literacy and Numeracy Strategy: An analysis of National Assessment data
Karakolidis, A., Duggan, A., Shiel, G., & Kiniry, J. (2021). Educational inequality in primary schools in Ireland in the early years of the National Literacy and Numeracy Strategy: An analysis of National Assessment data. Irish Journal of Education, 44.
2020Exploring the interpersonal dimension of teaching in an Irish post-primary context
Scully, D., Pitsia, V., & Karakolidis, A. (2020). Exploring the interpersonal dimension of teaching in an Irish post-primary context. Irish Educational Studies, 39(3), 355-374.
2019The case of high motivation and low achievement in science: What is the role of students’ epistemic beliefs?
Karakolidis, A., Pitsia, V., & Emvalotis, A. (2019). The case of high motivation and low achievement in science: What is the role of students’ epistemic beliefs? International Journal of Science Education, 41(11), 1457-1474.
2018The state-of-the-art in digital technology-based assessment
O’Leary, M., Scully, D., Karakolidis, A., & Pitsia, V. (2018). The state-of-the-art in digital technology-based assessment. European Journal of Education, 53(2), 160-175.
2017The role of students’ self-beliefs, motivation and attitudes in predicting mathematics achievement: A multilevel analysis of the Programme for International Student Assessment data
Pitsia, V., Biggart, A., & Karakolidis, A. (2017). The role of students’ self-beliefs, motivation and attitudes in predicting mathematics achievement: A multilevel analysis of the Programme for International Student Assessment data. Learning and Individual Differences, 55, 163–173.
2017Practice tests: Do they work? Can they work better?
Karakolidis, A., O’Leary, M., & Scully, D. (2017). Practice tests: Do they work? Can they work better? CLEAR Exam Review, 27(1), 12–16.
2016Examining students’ achievement in mathematics: A multilevel analysis of the Programme for International Student Assessment (PISA) 2012 data for Greece
Karakolidis, A., Pitsia, V., & Emvalotis, A. (2016). Examining students’ achievement in mathematics: A multilevel analysis of the Programme for International Student Assessment (PISA) 2012 data for Greece. International Journal of Educational Research, 79, 106–115.
2016Mathematics low achievement in Greece: A multilevel analysis of the Programme for International Student Assessment (PISA) 2012
Karakolidis, A., Pitsia, V., & Emvalotis, A. (2016). Mathematics low achievement in Greece: A multilevel analysis of the Programme for International Student Assessment (PISA) 2012. Themes in Science and Technology Education, 9(1), 3–24.
2016Επιχειρώντας διαθεματικές προσεγγίσεις με τη βοήθεια του Google Earth
Πίτσια, Β., Καρακολίδης, Α., & Εμβαλωτής, Α. (2016). Επιχειρώντας διαθεματικές προσεγγίσεις με τη βοήθεια του Google Earth. Επιστήμες Αγωγής, (3), 177-197.

Εθνικές αναφορές

2019Μια ανάλυση των αποτελεσμάτων του PISA 2015: Οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουν
Σοφιανοπούλου, X., Εμβαλωτής, A., Kαρακολίδης, A., & Πίτσια, B. (2019). Μια ανάλυση των αποτελεσμάτων του PISA 2015: Οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουν. Αθήνα: ΔιαΝΕΟσις.
2017Έκθεση αποτελεσμάτων του Διεθνούς Προγράμματος PISA 2015 για την αξιολόγηση των μαθητών στην Ελλάδα
Σοφιανοπούλου, X., Εμβαλωτής, A., Πίτσια, B., & Kαρακολίδης, A. (2017). Έκθεση αποτελεσμάτων του Διεθνούς Προγράμματος PISA 2015 για την αξιολόγηση των μαθητών στην Ελλάδα. Αθήνα: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Ερευνητής, Educational Research Centre (ERC), Ιρλανδία
Συνεργαζόμενο Ερευνητικό Προσωπικό (Σ.Ε.Π.), Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Κύπρος

Εισαγωγή στο SPSS, Dublin City University
Μέτρηση και αξιολόγηση στην εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας