Μενού Κλείσιμο

Βιογραφικό Γείτονα

Μαρία Γείτονα

Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

#Label

Διεύθυνση Αλληλογραφίας:
Τηλέφωνο Επικοινωνίας:
E-mail:
URL:

Η Μαρία Γείτονα είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στις Ψηφιακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM). Είναι αριστούχος απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ενώ έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ στο Κέντρο Εκπαίδευσης STEM του Κολλεγίου Ανατόλια. Είναι διεθνώς πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ρομποτικής από τη LEGO Education® και εφαρμόζει σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις κατά τη διδασκαλία ρομποτικής σε μαθητές Δημοτικού, συνδυαστικά και με Scratch. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στον Επιστημονικό Εγγραμματισμό, την Εκπαίδευση STEAM στο Δημοτικό και τη Φύση της Επιστήμης.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Επιστημονικός Εγγραμματισμός
Εκπαίδευση STEAM στο Δημοτικό
Φύση της Επιστήμης

Επαγγελματική εμπειρία

Οκτώβριος 2020 – ΣήμεραΠαιδαγωγός και Εκπαιδεύτρια Ρομποτικής. Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, Πρέβεζα.
Σεπτέμβριος 2019 – Σεπτέμβριος 2020Παιδαγωγός και Εκπαιδεύτρια Ρομποτικής. Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, Άρτα.
Μάρτιος – Μάιος 2018Κολλέγιο Ανατόλια, Κέντρο Εκπαίδευσης STEM. Πρακτική άσκηση μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ, Θεσσαλονίκη.

Εκπαίδευση

2020Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής (MEd) με κατεύθυνση στις «Ψηφιακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM)».
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
2014-2018Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (BEd)
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Τίτλος πτυχιακής εργασίας: «Επιστημονικός Εγγραμματισμός: εφαρμογή του Test Of Scientific Literacy Skills (TOSLS) σε προπτυχιακούς φοιτητές».